Met trots delen we mee dat Nationale-Nederlanden een belangrijke stap heeft gezet in het aflosproces; komende maandag 4 maart gaan zij live met het royeren via ECH. Dit besluit is genomen op basis van waardevolle feedback van notarissen, zoals u. Voor Nationale-Nederlanden is dit een belangrijke stap in de richting van verdere automatisering. Nationale-Nederlanden gelooft in vooruitgang, en is vastbesloten om haar dienstverlening verder te optimaliseren.
Wat betekent dit voor u? Het aflosformulier op de notarispagina van Nationale-Nederlanden is vanaf nu niet meer beschikbaar. In plaats daarvan bieden ze u een efficiënte digitale afhandeling via ECH. Zo kunt u meer tijd besteden aan wat echt belangrijk is: uw klant.
Op de instructiepagina Nationale Nederlanden – ECH vindt u alle informatie over royeren bij Nationale-Nederlanden. Lees deze informatie goed door voor een vlotte afhandeling van uw verzoek. Zo wordt het verschil voor de gezamenlijke klant gemaakt!
![](https://www.ech.nl/wp-content/uploads/2021/01/logo-nn-social-1.png)
Meer informatie
Wil je meer weten over royeren bij Nationale-Nederlanden of heb je algemene vragen over (aansluiten op) ECH? Neem dan contact met ons op via info@ech.nl.