Met trots delen we mee dat Nationale-Nederlanden een belangrijke stap heeft gezet in het aflosproces; komende maandag 4 maart gaan zij live met het royeren via ECH. Dit besluit is genomen op basis van waardevolle feedback van notarissen, zoals u. Voor Nationale-Nederlanden is dit een belangrijke stap in de richting van verdere automatisering. Nationale-Nederlanden gelooft in vooruitgang, en is vastbesloten om haar dienstverlening verder te optimaliseren.
Wat betekent dit voor u? Het aflosformulier op de notarispagina van Nationale-Nederlanden is vanaf nu niet meer beschikbaar. In plaats daarvan bieden ze u een efficiënte digitale afhandeling via ECH. Zo kunt u meer tijd besteden aan wat echt belangrijk is: uw klant.
Op de instructiepagina Nationale Nederlanden – ECH vindt u alle informatie over royeren bij Nationale-Nederlanden. Lees deze informatie goed door voor een vlotte afhandeling van uw verzoek. Zo wordt het verschil voor de gezamenlijke klant gemaakt!
Meer informatie
Wil je meer weten over royeren bij Nationale-Nederlanden of heb je algemene vragen over (aansluiten op) ECH? Neem dan contact met ons op via info@ech.nl.