Servicedesk ECH

Wie moet u benaderen?

ECH is een communicatiemiddel voor notariskantoren en hypothecair financiers. De hypothecair financiers en notariskantoren blijven verantwoordelijk voor de inhoud van de ECH-zaken. Stichting ECH heeft geen kennis ten aanzien van de inhoud van een ECH-zaak.

Voor vragen ten aanzien van de inhoud van een ECH-zaak dient u daarom altijd contact op te nemen met de contactpersoon van de hypothecair financier. Dit geldt ook indien u bijv. nog geen sluitnota of gelden heeft ontvangen. De contactgegevens kunt u terugvinden in de ECH-zaak. Houdt daarbij altijd het ECH-zaaknummer en het dossierkenmerk van de hypothecair financier bij de hand (beide terug te vinden in uw ECH-zaak).

Voor vragen ten aanzien van het ECH-proces (berichten, aansluiting, praktische werking e.d.) kunt u terecht  bij de Servicedesk van ECH. Ook kunt u daar terecht voor het melden van een probleem/klacht melden of het stellen van algemene vragen ten aanzien van ECH.

Heeft u vragen ten aanzien van het functioneren van uw notariële ECH-applicatie? Alleen voor vragen ten aanzien van de ECH-webapplicatie kunt u terecht bij de Servicedesk van ECH. Voor het functioneren van de ECH-integratie in uw notariële softwarepakket dient u contact op te nemen met de supportdesk van uw notariële softwareleverancier (Van Brug, Quantaris, Devoon, Notis of Dirict).

Algemene contactgegevens hypothecair financiers

  • Rabobank: 088-7288728.
  • Aegon: Service Desk Hypotheken: 058-2443400.
  • Nationale-Nederlanden: 010-5130121.
  • SNS Bank: 030-2914994
  • ING: 020-5847710
  • BLG Wonen: 046-4788147.
  • Regiobank: 030-2914270
  • RNHB: 030-7552088.
  • WestlandUtrecht Bank: zie ECH-zaak.

Servicedesk ECH

De Servicedesk van ECH staat elke werkdag voor u klaar van 8.30u tot 17.30u.

servicedesk@knb.nl
070-3307135.

Medewerkers

Brian
B. Bouterse

Mijn naam is Brian Bouterse en ben werkzaam als servicedesk medewerker voor de KNB en daarmee ook voor de ECH helpdesk. Ik ben samen met mijn collega’s verantwoordelijk voor de begeleiding en ondersteuning van notariskantoren die werken met de ECH applicatie. Voorts pakken wij de signaleringen op vanuit het notariaat en spelen dit door aan Stichting ECH om zodoende de communicatie met en de werking van de applicatie structureel te verbeteren. Als supportteam hebben wij communicatie per telefoon of per mail met de notariskantoren in het land. Heel af en toe is het noodzakelijk om, in het geval van storingen, namens een notariskantoor te bellen met banken of softwareleveranciers om miscommunicatie te verhelpen.

Samira
S. Laarabi

Ik ben Samira Laarabi en ben werkzaam voor de KNB sinds 2011. Samen met 3 andere collega’s ondersteunen wij notariskantoren met allerlei applicatie gerelateerde vragen waaronder ook ECH. Alle vragen rondom ECH komen meestal bij ons terecht. Vragen kunnen uiteenlopen van “hoe kan ik een wijziging doorvoeren binnen een ECH zaak tot het inregelen van een ECH aanmelding”. Kortom geen dag is hetzelfde door de veelzijdigheid aan vragen en taken.

Samme
S. van Rooyen

Mijn naam is Samme van Rooyen en ik ben werkzaam voor de KNB en daarmee ook voor de ECH helpdesk. We hebben een gezellig en leuk team waarmee we de ondersteuning geven voor ECH. De taken die ik vooral op mij neem zijn het helpen van de notariskantoren en hun medewerkers in het wegwijs maken binnen de ECH applicatie.