Per 17 augustus 2024 is Woonnu gefuseerd met NN Bank en is de naam van 'Woonnu BV' niet meer actief. De juridische entiteit is gewijzigd naar: Nationale-Nederlanden Bank N.V., handelend onder de naam Woonnu.
Sinds de naamswijziging is ons opgevallen dat de Royementen ten onrechte bij Nationale-Nederlanden Bank NV terecht zijn gekomen.
Belangrijk om te weten: de entiteit die in royementsverzoek moet zijn opgenomen is: Nationale-Nederlanden Bank N.V., handelend onder de naam Woonnu. Verder is het proces voor royementen niet veranderd, dus de royementsverzoeken moeten nog steeds aan Quion worden doorgegeven.
U ontvangt de passeeropdracht van ons via ECH met als bijlage de invulinstructie. Op basis hiervan kunt u de hypotheekakte opstellen.
U kunt nu de passeerdatum en het passeertijdstip invullen en aangeven of u een specifiek bedrag nodig heeft. Het melden van gelden willen wij alléén indien dit is aangegeven bij de passeeropdracht.
Wij verzoeken u het melden van de gelden dezelfde dag in te dienen als de Passeergegevens, maar uiterlijk 3 werkdagen voor passeren.
In de sluitnota staat het uitbetaalbedrag en staan de notaregels vermeld. Op de dag van passeren kan er een wijzigingsbericht volgen omdat er op dat moment nog een laagste rentecontrole wordt uitgevoerd.
Na het passeren ontvangen wij graag binnen 3 werkdagen de passeerbevestiging.
Voor inhoudelijke vragen over een zaak kunt u contact opnemen met Quion via het telefoonnummer 010-2421598. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur.
De aflosverzoeken worden verwerkt door Quion Groep B.V.:
Wij hanteren een aankondigingstermijn van minimaal 15 dagen. Wij streven er naar om aflosnota's uiterlijk 5 werkdagen voor aflosdatum aan te leveren.
Heeft u een vraag over aflossen? Neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer 010-2421598. Wij helpen u graag op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.