ASN Bank

efficiënt passeren

Met ECH kunnen wij uw passeerverzoeken efficiënt verwerken. Dit is in het belang van alle partijen die bij het hypothecaire proces betrokken zijn, waaronder het notariaat én niet in de laatste plaats de klant zelf. Daarom vragen we u om alle passeerverzoeken via ECH in te dienen.

Doorgeven passeerverzoek

Geeft de klant door dat de passering op uw kantoor plaatsvindt? Dan ontvangt u de passeeropdracht via ECH. Via ECH geeft u de passeerdatum en de benodigde gelden door.

In de passeeropdracht geven wij het offertenummer mee als kenmerk maatschappij.

Na het passeren stuurt u via ECH de hypotheekakte en het bewijs van inschrijving naar ons.

Opvragen aflosnota

ASN Bank maakt sinds 1 januari 2017 samen met BLG Wonen, RegioBank en SNS Bank deel uit van een familie van bankmerken onder de Volksbank N.V. SNS Bank en de andere merken behouden hun eigen naam.

Zowel SNS Bank, BLG Wonen, RegioBank als ASN Bank zijn in het Kadaster ingeschreven onder hypotheekhouder Volksbank N.V.. Controleer daarom altijd aan de hand van de hypotheekakte of u het aflosverzoek bij de juiste bank indient.

ASN Bank verzorgt géén aflosnota’s voor andere merken van de Volksbank N.V.

Verwerkingstijd

Natuurlijk proberen we alle verstrekkingsnota’s op tijd te leveren. We vragen u daarom om de passeerverzoeken uiterlijk 5 werkdagen voor passeren in te dienen.

Ervaringen en verbeteringen

Als ketenpartner werken wij graag met u samen. Uw mening is daarbij erg belangrijk. Heeft u opmerkingen of ziet u mogelijkheden om de samenwerking te verbeteren? Dan komen wij graag met u in gesprek via onderstaande contactgegevens.

correspondentiegegevens

Postbus 924
3500 AX Utrecht
E-mail: nieuweaanvragen@asnbank.nl