Attens Hypotheken

VANAF NU IS PASSEREN NOG GEMAKKELIJKER
Gaat u een hypotheek passeren van Attens Hypotheken? Dan ontvangt u de passeeropdracht van ons via ECH. Met ECH verwerken wij passeerverzoeken nog sneller, veiliger en is het uitwisselen van gegevens nog gemakkelijker. Dit is natuurlijk prettig voor iedereen, bovenal voor onze klant!
Let op! Het is mogelijk dat u tot en met 2020 nog op de vertrouwde manier passeerberichten ontvangt. Deze worden dan niet via ECH behandeld.

DE KLANT WIL BIJ U PASSEREN. WAT NU?
U krijgt de passeeropdracht via ECH. Het offertenummer is dan “kenmerk maatschappij”.
U kunt dan de passeerdatum en de hypotheekgelden, die u nodig heeft, invullen. Gaat het om nieuwbouw? Stuur ons dan de notarisafrekening als losse bijlage mee.
Na het passeren stuurt u ons het afschrift van de hypotheekakte, de notarisverklaring en het bewijs van inschrijving, ook via ECH. De offerte (bindend aanbod) hoeven wij niet van u te ontvangen. U bewaart dit samen met de minuutakte in uw eigen archief.

HOUDT U REKENING MET ONZE VERWERKINGSTIJDEN
Wij ontvangen graag uiterlijk:
– 5 werkdagen voor passeren het bericht ‘melden gelden’. Lukt dit niet op tijd? Bel ons gerust, dan bekijken we de mogelijkheden.
– 3 werkdagen na passeren de passeerbevestiging.

Is de passering uitgesteld of gaat de passering niet door? Geef dit alstublieft via ECH aan ons door. Heeft u de gelden al ontvangen? Dan kunt u deze terugstorten op de rekening waarvan u het heeft ontvangen. Bij een uitstel van minder dan 3 werkdagen vragen wij niet om de gelden terug te storten.

WIJ STUREN U MEER DAN U NODIG HEEFT, ONZE EXCUSES HIERVOOR
Wij sturen u de documenten die noodzakelijk zijn voor het passeren van de hypotheek. U ontvangt ook documenten die u niet nodig heeft. Het gaat dan, in ieder geval, over de ESIS en 2 voorbrieven die wij samen met de offerte (bindend aanbod) sturen. Omdat er persoonsgegevens in deze documenten staan, vragen wij u de documenten te vernietigen in het kader van data minimalisatie.

UW MENING IS BELANGRIJK. VERTEL HET ONS!
Heeft u een vraag of opmerking? Bel ons gerust of stuur een e-mail. Hieronder leest u hoe u ons bereikt.

DIT ZIJN ONZE CONTACTGEGEVENS
U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:30 – 18:00 uur, via 020 – 318 96 50. Of via e-mail: hypotheken@attens.nl.
Om u snel te kunnen helpen vragen wij u ons kenmerk of naam en geboortedatum van de klant te vermelden.